Adverteren op Twitter

Door te adverteren op Twitter kun je je doelgroep een voor hen interessante boodschap van jouw bedrijf laten zien. Door diverse targeting opties kun je zeer gericht advertenties vertonen aan je potentiële klanten. Met 2,5 miljoen actieve Nederlandse Twitter gebruikers is het zeer waarschijnlijk dat ook jouw doelgroep op Twitter te vinden is. Adverteren op Twitter is interessant voor zowel kleine als grote bedrijven. Er is geen minimaal te besteden advertentiebudget en je betaalt alleen als iemand op je advertentie klikt.

Waarom Twitter advertenties inzetten?

In een Twitter advertentie kun je zowel tekst als een afbeelding kwijt. Met een speciale website card kunnen we een linkje naar je website, een afbeelding en een duidelijke call to action button opnemen in de advertentie. De targeting mogelijkheden van Twitter zijn zeer uitgebreid. Behalve targeten op basis van taal en locatie kan er worden gekozen de advertenties te richten aan bepaalde accounts of op volgers van interessante accounts.

Adverteren op Twitter is geschikt voor:

  • Creëren van naamsbekendheid
  • Acties die zijn gericht op bestaande klanten
  • Productlancering
  • Promoten van een evenement
  • Business to business
  • Direct Sales
  • Het verkrijgen van meer fans

Werkwijze Think Online

  1. We stellen samen de basisinstellingen van de campagne vast.
  2. We bekijken wie jouw doelgroep is en waarom je interessant voor hen bent.
  3. Er worden advertentieteksten geschreven.
  4. De campagne wordt lokaal, regionaal, landelijk of internationaal ingesteld.
  5. Op basis van het beschikbare budget wordt de campagne geactiveerd. Dit is op ieder moment aan te passen. 

Klaar om te adverteren op Twitter?

Ben je klaar om je doelgroep te bereiken via Twitter? Neem contact met ons op via het contactformulier of bel 076 888 30 80 voor een vrijblijvend advies.